http://picasaweb.google.com/falcBayliss/OneMondayInDecember#
סליחה שאני לא כותבת פה יותר. איכשהו, פשוט אין לי מה.
Living in the western hemisphere
עוד יום ארוך. אם כי ברמות אחרות. וגם לא באמת כזה ארוך. כשחושבים על זה.
אבל משום מה קשה לי לשחזר אותו בכתיבה יותר מאת הבלגן ששחזרתי אתמול.
אני כרגע הולכת לעדכן כל יום. כי רק עכשיו באמת יהיה מעניין לעדכן כל יום. וכי אחרת ישאלו אותי יותר מדי שאלות, גם.
קמתי מוקדם יחסית, כיאה לזה שהלכתי לישון ב-10. והחלטתי שאני אצא לסיבוב לראות קצת מה יש מסביב, למרות שלא היה לי מושג לאן אני הולכת. אז יצאתי לסיבוב קטן על Main St. יום אפור שכזה. הלכתי קצת לשני הכיוונים, אבל הדבר המעניין היחיד שראיתי היה האוניברסיטה. באיזשהו שלב התחיל קצת לטפטף, אז חזרתי הביתה.
בבית שוחחתי קצת עם MP בענייני קניות וחשבונות בנק ושבילים. עכשיו ממש בא לי לקנות כבר אופניים וללכת לרכב בכל השבילים המגניבים האלה. אולי מחר אני אלך בהם, אבל זה איכשהו נראה לי פחות מגניב. ללכת זה משעמם.
(חבל, כי פעם לא חשבתי ככה).
MP והשותפה השניה, ג'ק, אמרו לי שיש איזה בנק שהכל בו חינמי לגמרי והוא ככה וככה, אבל שהוא בעצם לא ממש בנק אלא נמצא בסופרמרקט. אוקיייייי... רק בצפון אמריקה. בכל מקרה הייתי צריכה ללכת לסופר אז אמרתי יאללה. MP הלכה איתי 5 דקות להראות לי את ההתחלה של השביל שהוא סוג של קיצור דרך (אני חושבת).
היה ממש נעים ושמש והכל, אפילו קצת חם.
הדרך לסופר - כן כן.
בדיחה אמיתית או מה.
ותראו איזה יום יפה!
הייתי בסופר המון זמן. מסתבר שלהיות בסופר אמריקאי (אוקיי, אוקיי, קנדי) זה נורא כיף כשזה סתם כדי להסתכל על דברים ולקנות שוקולד, אבל קצת יותר מסובך כשאשכרה צריך לקנות אוכל לבית. פתאום אני קולטת שאני לא מכירה כלום ואין לי מושג מה טוב ומה טעים ומה כדאי ומה בכלל לעזאזל אני רוצה שיהיה לי בבית, כי אני אפילו לא יודעת מה תהיה השגרה שלי. בסוף קניתי די מעט דברים ודי בסיסיים, אבל זה צריך להחזיק אותי לבינתיים.
שכחתי לספר שמסתבר שהבית נמכר לאחרונה, ובעלי הבית החדשים נתנו לכל שותף מתנה. משהו די מגניב. מן סיר כזה לפסטה, חבילת פסטה, צנצנת רוטב וקערה. זה כבר אוכל!
אחרי שסוף סוף סיימתי את הקניות (בלי שקיות, כמובן. יש ארון שלם מלא בשקיות בד ופלסטיק ורק איתן הולכים לקניות. שקיות ניילון עולות כסף), הלכתי לבנק הזה. דיברתי קצת עם אישה מאוד נחמדה שרוב הזמן אמרה דברים בנקאיים שלא הבנתי בכלל. אבל כן הבנתי שכרטיס אשראי אין לי מצב לקבל ממנה ובאופן כללי שזה לא סוג הבנק שאני מחפשת. זה נחמד שהכל נורא חינם (פנקסי צ'קים חינם, אין עמלות בכלום), אבל זה לא הרגיש לי לעניין. וזה גם הכל נורא מקומי כזה.
תשאול מקיף העלה שכל השותפים שלי בבנק שנקרא TD ושיש עוד בנק שנקרא CIBC. ושהם במקום אחר. אז החלטתי שאני אוותר כרגע על זה ואנסה את מזלי במקום אחר.
יצאתי החוצה, מבול. מאיפה מבול הגיע באמצע הקיץ?? מאוד לא נוח העניין הזה. ואני עם שקיות וסנדלים. אבל גשם זה כיף, לא באמת אכפת לי. וגם הייתה לי מטריה קטנה ורעועה שכיסתה בערך שליש ממה שהיא הייתה אמורה, וטבעתי בשלוליות עם הסנדלים. וכל הדרך רק חשבתי על זה שכל העניין הזה של להתפס בגשם עם סנדלים זה משהו שבחיים לא יכול לקרות בישראל.
כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף.
בכל מקרה, אחרי שסידרתי את הדברים בבית ובזבזתי זמן, בדקתי את השעות של הבנקים והחלטתי שאני בכל זאת מנסה לסגור את זה היום. הבנקים פתוחים בשבת משום מה. זה גם עניין חדש פה, מסתבר. מגניב.
ושוב נהיה יום ממש יפה עם שמש. הפעם בכלל לא לקחתי את המטריה. ולא, לא כי לא למדתי לקח, אלא כי היא הייתה רטובה וזרוקה בחוץ ולא היה לי כוח להסחב עם זה.
MP הסבירה לי בערך את הדרך, אבל הסתכלתי גם במפה, ואמרה לי שאני קודם אעבור ליד ה-TD ושה-CIBC יהיה בהמשך. הלכתי כמו שחשבתי שהיא אמרה, אבל זה כנראה לא היה מה שהיא אמרה, כי הראשון שעברתי דווקא היה ה-CIBC. אז אמרתי יאללה.
ישבתי עם אישה ממש מצחיקה ונחמדה בשם Beth, משהו כמו שעה. וסידרנו כל מיני דברים. והיה מאוד משעשע. בהתחלה היא רשמה את השם הפרטי שלי בתור לנצט. אחרי זה היא רשמה את הסדר של שני השמות שלי הפוך. אחרי זה היא תיקנה אבל לא בשני המקומות שהיא הייתה צריכה. וכל פעם כזאת שהיא צריכה לתקן היא צריכה לקרוא לאחראית שלה לאפשר לה לתקן, וכל פעם היא אומרת שהיא לא מאמינה וזה בחיים לא קורה לה והיא לא מבינה את זה וזה כי היא לא רגילה לעבוד בשבת וכו' וכו'. מאוד משעשע.
העיקר שיש חשבון בנק.
אחרי זה טיילתי קצת להכיר עוד טיפה את האיזור ואז התחלתי לחזור ואז שוב נהיה גשם והלכתי מהר אבל בכל זאת נרטבתי טיפה (שוב). אבל הפעם הייתי עם נעליים. ובקטנה.
וזהו. אחרי זה לא עשיתי הרבה. סידרתי פה קצת. העפתי את הפוסטר. אבל השידה והמראה עוד פה. ומזוודה אחת כבר מחוץ לחדר אבל השניה עוד פה. למרות שכמעט ריקה. ויש לי מדף ממש חמוד ליד המיטה עם כל הדברים. החשובים.
איך דווקא עכשיו נהיה את Breathe me בשאפל?
אנדריאה באה שוב ועזרתי להן להכין איזה בראוניז/עוגה לא ברורים שמשום מה היה בהם טופו. לא יעזור מה יגידו, עוגה בריאה זה פשוט לא משהו. לא שזה היה מגעיל, אבל זה יכול היה להיות כל כך הרבה יותר טעים...
אבל אני מניחה שזה טוב מבחינה כפולה. גם "בריא" וגם לא מאוד טעים אז לא אוכלים הרבה. פשוט מעולה.
ועוד לא צילמתי את החדר ולפני שאני אספיק הוא כבר ישתנה. כנראה הייתי צריכה לצלם אותו אתמול ריק לגמרי. עכשיו הוא טיפה מתחיל לקבל צורה. אבל אין כוח.
ויש פה טלויזיה שאף אחד לא רוצה ואני יכולה לקחת. אבל בינתיים אני לא. נראה שבכל מקרה אין ממש מה לראות פה בטלויזיה. וגם אין לי ממש איפה לשים אותה. אבל מה שכן, שכחתי לספר ש-MP נתנה לי מנורת קליפס קטנה כזאת שהייתה לה בלי נורה, ובמסע הקניות שלי מצאתי לה נורא ועכשיו יש לי אור קטן. קצת קטן מדי, למעשה. אבל לשעת לילה כזאת זה מתאים, כשלא צריך לעשות שום דבר באמת. אבל יהיה צורך למצוא פתרון אחר, מתישהו.
ואין לי שמץ של מושג מה אעשה מחר. אפילו לא שמץ. אבל אולי כדאי שאהנה מזה, כי זה כנראה היום האחרון שבו אהנה מחוסר מעש לעוד הרבה זמן.