נראה לי שהבלוג הזה יהיה יותר כמו יומן כי האמת שאני לא יודעת מי בכלל קורא פה עדיין.
אבל לא נורא, עוד שנתיים אני אשמח שכתבתי.
היום היה יום די מלא. הלוואי וכל הימים היו כאלה, זה לא משאיר זמן למחשבות להפוך לקאונטר פרודקטיב.
ירד גשם על הבוקר מה שלא אפשר לי כל כך לנסוע באופניים לבי"ס, אז הלכתי ברגל. יכולתי לחכות עוד שיפסיק, אבל ידעתי שזה היום שרובן (ראובן? אני באמת לא יודעת איך לכתוב) מגיע ורציתי להיות שם כשהוא בא לחפש אותי. ולא ידעתי מתי זה יהיה. ובכל מקרה רציתי להתחיל לקרוא דברים.
אז הלכתי בגשם אבל לא היה נורא. אני צריכה לקנות מטריה כי שלי די עלובה.
בבי"ס לא קרה שום דבר מיוחד. קראתי קצת דברים, הלכתי לספריה לקחת איזה ספר שרובן אמר לי שכדאי שאקרא בו, הקשבתי עם האחרים לאחד שעוזב עוד מעט מתאמן על ההגנה על התזה שלו.. ומגוון שטויות אחרות.
ואז רובן בא.
ובואנה. הוא מגניב. לא יודעת אפילו להסביר למה. וזה לא שדיברנו המון. ישבנו במשרד שלו ודיברנו קצת. לא יותר מדי על מחקר בשלב הזה, על דברים בכלליות. לא יודעת, הוא ממש מגניב בעיני. נראה לי שנסתדר. אפשר לקוות. כשיצאנו מהמשרד שלו הוא אמר שאנחנו יכולים לדבר עברית מדי פעם, אז אמרתי לו שמתי שהוא רוצה.. אבל שבכל מקרה גם אותי זה יבלבל.
ובכלל, אני נתקלת בהרבה יותר אנשים שיודעים עברית (לפחות קצת) ממה שאי פעם חשבתי שאתקל פה. כשהייתי עם רובן פגשנו במסדרון עוד פקולטי אחד ורובן כזה אמר שהוא יכול לדבר איתי בעברית, אז האיש אמר כן בטח וספר עד שלוש בעברית ואז אמר עוד איזה מילה.. שכחתי כבר. ונתקלתי שוב בעברית בערב, אבל אגיע לזה.
ב-2 הלכנו לשמוע את ההגנה של הבחור הזה שמסיים עכשיו שקוראים לו סאצ'ין והיה מעניין. ואז הלכנו לשתות בירה בפיניקס שוב. לחגוג את סיום המאסטר שלו. מחר יש מסיבה בבית של רובן לכבוד אותו מאורע.
ואזזזזז... חזרתי הביתה. והתכוונתי לקחת את האופניים ולצאת לטיול. אבל כשחזרתי ג'ק אמרה שהסרט שרצינו לראות ב-6:45 וצריך לצאת ב-6:15, השעה הייתה כבר 5:30 אז לא ממש היה טעם לעשות שום דבר. אז הלכנו לסרט החדש של טרנטינו שאין לי מושג למעשה איזה שם נתנו לו בעברית, אבל היה ממש מגניב.
ואז גם איקבל שהיה בסרט עם חברים שלו הצטרף אלינו והלכנו לאכול אוכל סיני כלשהו. שהיה נחמד.
אה, ובסרט הייתה גם הסיגל הזאת מאתמול עם אח שלה ובעלה, ובעלה אמר לי "ברוכים הבאים" בעברית ועניתי תודה באנגלית. לא ברור.
וזהו, נגמר היום. זה קטע, עשיתי היום הרבה אבל אין כבר יותר מדי מה לספר איכשהו. כך שיצא תיאור יבש ומשעמם משהו של הליכות מפה לשם שעשיתי היום. וזה מה יש.
ומבחינה מסוימת דווקא היום זה סוף תקופה.
י
אבל לא נורא, עוד שנתיים אני אשמח שכתבתי.
היום היה יום די מלא. הלוואי וכל הימים היו כאלה, זה לא משאיר זמן למחשבות להפוך לקאונטר פרודקטיב.
ירד גשם על הבוקר מה שלא אפשר לי כל כך לנסוע באופניים לבי"ס, אז הלכתי ברגל. יכולתי לחכות עוד שיפסיק, אבל ידעתי שזה היום שרובן (ראובן? אני באמת לא יודעת איך לכתוב) מגיע ורציתי להיות שם כשהוא בא לחפש אותי. ולא ידעתי מתי זה יהיה. ובכל מקרה רציתי להתחיל לקרוא דברים.
אז הלכתי בגשם אבל לא היה נורא. אני צריכה לקנות מטריה כי שלי די עלובה.
בבי"ס לא קרה שום דבר מיוחד. קראתי קצת דברים, הלכתי לספריה לקחת איזה ספר שרובן אמר לי שכדאי שאקרא בו, הקשבתי עם האחרים לאחד שעוזב עוד מעט מתאמן על ההגנה על התזה שלו.. ומגוון שטויות אחרות.
ואז רובן בא.
ובואנה. הוא מגניב. לא יודעת אפילו להסביר למה. וזה לא שדיברנו המון. ישבנו במשרד שלו ודיברנו קצת. לא יותר מדי על מחקר בשלב הזה, על דברים בכלליות. לא יודעת, הוא ממש מגניב בעיני. נראה לי שנסתדר. אפשר לקוות. כשיצאנו מהמשרד שלו הוא אמר שאנחנו יכולים לדבר עברית מדי פעם, אז אמרתי לו שמתי שהוא רוצה.. אבל שבכל מקרה גם אותי זה יבלבל.
ובכלל, אני נתקלת בהרבה יותר אנשים שיודעים עברית (לפחות קצת) ממה שאי פעם חשבתי שאתקל פה. כשהייתי עם רובן פגשנו במסדרון עוד פקולטי אחד ורובן כזה אמר שהוא יכול לדבר איתי בעברית, אז האיש אמר כן בטח וספר עד שלוש בעברית ואז אמר עוד איזה מילה.. שכחתי כבר. ונתקלתי שוב בעברית בערב, אבל אגיע לזה.
ב-2 הלכנו לשמוע את ההגנה של הבחור הזה שמסיים עכשיו שקוראים לו סאצ'ין והיה מעניין. ואז הלכנו לשתות בירה בפיניקס שוב. לחגוג את סיום המאסטר שלו. מחר יש מסיבה בבית של רובן לכבוד אותו מאורע.
ואזזזזז... חזרתי הביתה. והתכוונתי לקחת את האופניים ולצאת לטיול. אבל כשחזרתי ג'ק אמרה שהסרט שרצינו לראות ב-6:45 וצריך לצאת ב-6:15, השעה הייתה כבר 5:30 אז לא ממש היה טעם לעשות שום דבר. אז הלכנו לסרט החדש של טרנטינו שאין לי מושג למעשה איזה שם נתנו לו בעברית, אבל היה ממש מגניב.
ואז גם איקבל שהיה בסרט עם חברים שלו הצטרף אלינו והלכנו לאכול אוכל סיני כלשהו. שהיה נחמד.
אה, ובסרט הייתה גם הסיגל הזאת מאתמול עם אח שלה ובעלה, ובעלה אמר לי "ברוכים הבאים" בעברית ועניתי תודה באנגלית. לא ברור.
וזהו, נגמר היום. זה קטע, עשיתי היום הרבה אבל אין כבר יותר מדי מה לספר איכשהו. כך שיצא תיאור יבש ומשעמם משהו של הליכות מפה לשם שעשיתי היום. וזה מה יש.
ומבחינה מסוימת דווקא היום זה סוף תקופה.
י
ממזרים חסרי כבוד הוא שם הסרט בעברית
ReplyDeleteתמה תקופה וקללותיה
ReplyDeleteתחל תקופה וברכותיה