היום אני חודש פה.
אני לא יודעת אם זה מרגיש לי שעבר מהר. או לאט. או מה.
איפשהו זה די מדהים אותי שאני פה כבר חודש.
נראה לי שזו הפעם הראשונה שלא מרגיש לי כאילו אני פה "רק" ככה וככה כשמרגיש לי הרבה יותר.
הגרפים נפגשו.
אולי עכשיו הזמן יתחיל לרוץ.
לא שאני רוצה שהוא ירוץ.
אבל גם לא שיזחל.
טוב, צריך להוריד כביסה.
אני לא יודעת אם זה מרגיש לי שעבר מהר. או לאט. או מה.
איפשהו זה די מדהים אותי שאני פה כבר חודש.
נראה לי שזו הפעם הראשונה שלא מרגיש לי כאילו אני פה "רק" ככה וככה כשמרגיש לי הרבה יותר.
הגרפים נפגשו.
אולי עכשיו הזמן יתחיל לרוץ.
לא שאני רוצה שהוא ירוץ.
אבל גם לא שיזחל.
טוב, צריך להוריד כביסה.
No comments:
Post a Comment