אוקיי אוקיי.
מה נסגר?
לא כתבתי שנים.
זה כי לא הייתי פה בסופ"ש האחרון.
החיים פה איכשהו מתחילים להיות חיים.
הלימודים נכנסים לשגרה, האנשים נכנסים לשגרה, אני אפילו יודעת מה יש בטלויזיה (רק בערב ורק בערוץ מסוים, אבל לפחות אני יודעת איזה ערוץ זה!).
תודה לארז צוקרמן על הסידור של העברית, החיים שלי כל כך הרבה יותר יפים מאז שהסימני פיסוק בצד הנכון.
אז הטיול בסופ"ש היה מעולה. ממש כיף. ממש!
אני בדיוק מעלה תמונות. המקום הרגיל. אשים לינק בסוף הפוסט.
ביום שישי אחה"צ יצאנו מהאוניברסיטה והגענו בלילה למה שהוגדר כהוסטל אבל היה בעצם בקתות עץ באמצע היער.. מקום ממש יפה. ישנו שם ובבוקר יצאנו לפארק ולמקום שממנו נשכור קאנוים וציוד.
את רוב היום העברנו בקאנו.
מושג חדש שלמדנו - פורטאז'. זה כשצריך לעבור ביבשה עם הקאנו והציוד אז סוחבים את הקאנו על הגב. ואת כל התיקים. היום כבר קצת פחות כואבים לי הכתפיים והצוואר. :)
את הלילה העברנו בקאמפינג על האגם וביום השלישי שטנו בקאנו עד שהגענו חזרה לאיפה שהתחלנו. בדרך היינו צריכים לעבור כמה פורטאז'ים כאלה, אחד של 3 קילומטר..
למזלי בזה לא סחבתי קאנו אלא את החבית של האוכל שלנו, שגם הייתה כבדה בטירוף ולא נוחה, אבל לפחות לא קאנו.
אז זהו, היה כיף.
וביום שבת אני יוצאת לטיול סוסים קצר. מעניין איך יהיה..
לא שזה משנה, העיקר לשבת קצת על סוס. :)
כבר איזה שבוע וחצי שלא שתיתי אלכוהול. מה זה צריך להיות. אני לא רגילה לזה פה. אני בקריז!
טוב, לא.
וביום חמישי כבר אוקטובר.
ולחלוטין אין לי מה לכתוב יותר.
תכל'ס.
------------------------------------------------------------------------------
תמונות. סליחה על עודף תמונות הנוף, אבל זה פשוט היה יפה...
מה נסגר?
לא כתבתי שנים.
זה כי לא הייתי פה בסופ"ש האחרון.
החיים פה איכשהו מתחילים להיות חיים.
הלימודים נכנסים לשגרה, האנשים נכנסים לשגרה, אני אפילו יודעת מה יש בטלויזיה (רק בערב ורק בערוץ מסוים, אבל לפחות אני יודעת איזה ערוץ זה!).
תודה לארז צוקרמן על הסידור של העברית, החיים שלי כל כך הרבה יותר יפים מאז שהסימני פיסוק בצד הנכון.
אז הטיול בסופ"ש היה מעולה. ממש כיף. ממש!
אני בדיוק מעלה תמונות. המקום הרגיל. אשים לינק בסוף הפוסט.
ביום שישי אחה"צ יצאנו מהאוניברסיטה והגענו בלילה למה שהוגדר כהוסטל אבל היה בעצם בקתות עץ באמצע היער.. מקום ממש יפה. ישנו שם ובבוקר יצאנו לפארק ולמקום שממנו נשכור קאנוים וציוד.
את רוב היום העברנו בקאנו.
מושג חדש שלמדנו - פורטאז'. זה כשצריך לעבור ביבשה עם הקאנו והציוד אז סוחבים את הקאנו על הגב. ואת כל התיקים. היום כבר קצת פחות כואבים לי הכתפיים והצוואר. :)
את הלילה העברנו בקאמפינג על האגם וביום השלישי שטנו בקאנו עד שהגענו חזרה לאיפה שהתחלנו. בדרך היינו צריכים לעבור כמה פורטאז'ים כאלה, אחד של 3 קילומטר..
למזלי בזה לא סחבתי קאנו אלא את החבית של האוכל שלנו, שגם הייתה כבדה בטירוף ולא נוחה, אבל לפחות לא קאנו.
אז זהו, היה כיף.
וביום שבת אני יוצאת לטיול סוסים קצר. מעניין איך יהיה..
לא שזה משנה, העיקר לשבת קצת על סוס. :)
כבר איזה שבוע וחצי שלא שתיתי אלכוהול. מה זה צריך להיות. אני לא רגילה לזה פה. אני בקריז!
טוב, לא.
וביום חמישי כבר אוקטובר.
ולחלוטין אין לי מה לכתוב יותר.
תכל'ס.
------------------------------------------------------------------------------
תמונות. סליחה על עודף תמונות הנוף, אבל זה פשוט היה יפה...