עדכון קצר.
שני דברים מאוד חשובים.
הראשון, אני נוסעת מחר ל-3 ימים לטיול קצר. לבד, באוטו שאני שוכרת. אנסה לשחזר ולו במעט את הימים העליזים של גיל 21. :)
הרבה עדכונים והרבה תמונות, בתקווה, לכשאשוב.
עדכון חשוב נוסף הוא שהיום יצאנו כל הכיתה למסעדה ויטנאמית, ומלבד העובדה שהיה מאוד טעים, הזדמן לי לשתות משהו שמסקרן אותי כבר הרבה זמן - מילקשייק אבוקדו!
כן כן, אני יודעת שזה נשמע דוחה. ומפתיע בהתחשב בזה שאני בכלל שונאת אבוקדו.. אבל כבר מזמן שמעתי שבדרום אמריקה אבוקדו נצרך בעיקר במילקשייקים וגלידות וכאלה ובכלל לא כמאכל מלוח, ומאחר ואני שונאת אבוקדו בצורתו המלוחה, תמיד סקרן אותי לטעום אותו בצורתו המתוקה.
אז סתם שתדעו, זה ממש טעים!! אבל ממש. בהתחלה זה טיפה מוזר ולוקח רגע להבין את הטעם, אבל זה ממש מוצלח. ועוד זה היה סתם באיזו מסעדה ויטנאמית קטנה בחור קנדי, אני בטוחה שזה יכול להיות עוד הרבה יותר טעים.
כשיוצא אחד השירים החזקים בשאפל זה הרבה יותר מיוחד מלשים אותו בעצמי.
לילה טוב!
שני דברים מאוד חשובים.
הראשון, אני נוסעת מחר ל-3 ימים לטיול קצר. לבד, באוטו שאני שוכרת. אנסה לשחזר ולו במעט את הימים העליזים של גיל 21. :)
הרבה עדכונים והרבה תמונות, בתקווה, לכשאשוב.
עדכון חשוב נוסף הוא שהיום יצאנו כל הכיתה למסעדה ויטנאמית, ומלבד העובדה שהיה מאוד טעים, הזדמן לי לשתות משהו שמסקרן אותי כבר הרבה זמן - מילקשייק אבוקדו!
כן כן, אני יודעת שזה נשמע דוחה. ומפתיע בהתחשב בזה שאני בכלל שונאת אבוקדו.. אבל כבר מזמן שמעתי שבדרום אמריקה אבוקדו נצרך בעיקר במילקשייקים וגלידות וכאלה ובכלל לא כמאכל מלוח, ומאחר ואני שונאת אבוקדו בצורתו המלוחה, תמיד סקרן אותי לטעום אותו בצורתו המתוקה.
אז סתם שתדעו, זה ממש טעים!! אבל ממש. בהתחלה זה טיפה מוזר ולוקח רגע להבין את הטעם, אבל זה ממש מוצלח. ועוד זה היה סתם באיזו מסעדה ויטנאמית קטנה בחור קנדי, אני בטוחה שזה יכול להיות עוד הרבה יותר טעים.
כשיוצא אחד השירים החזקים בשאפל זה הרבה יותר מיוחד מלשים אותו בעצמי.
לילה טוב!
No comments:
Post a Comment