העניינים מתחילים להתחמם.
טוב, אולי לא ממש.
עוד שבוע וחצי מתחילים הלימודים. הלימודים של תואר ראשון מתחילים כבר שבוע הבא, כלומר שאני מתחילה לתרגל שבוע הבא. (אם לא תהיה שביתת מתרגלים, כנראה שלא תהיה)
אתמול הייתה לי שוב שיחה עם רובן. היה מעניין. דיברנו על זה שכרגע אין ממש טעם שאשכרה נביא ג'וקים מאיפשהו כי בכל מקרה יקח עוד די הרבה חודשים עד שאני אוכל להתחיל לעשות ניסויים. לא הולך להיות לי המון זמן מיותר. יש מצב שרק בקיץ בכלל אתחיל ממש לעשות ניסויים. אבל נראה.
דיברנו גם על עוד דברים אבל זה בעצם העיקר.
אתמול פגשתי גם את המרצה שמעביר את הקורס שאני מתרגלת. אני חושבת שהוא קוריאני או משהו. נראה לי שזה יהיה קורס מעניין.
הוא נראה לי קצת חרד מזה שאני מתרגלת את הקורס שלו. הוא שאל אותי אם אני בטוחה שאני מתרגלת את הקורס הזה וכו'.. הבנתי שהוא מרצה יחסית חדש ושהוא רגיל שהמתרגלים שלו מכירים את הקורס כבר (לקחו אותו בתואר ראשון או משהו). אבל הוא יחיה. לא נראה לי שזה יהיה בלתי אפשרי, אפילו אם הרקע שלי בנוירוביולוגיה יכול להיות נרחב יותר.
והיום הלכתי ל
ל
וואי, ממש מסובך פה עם העברית והאנגלית. בעיקר מאז שהעברתי את הממשק של הבלוג להיות באנגלית. אבל גם קודם זה ממש לא עבד כמו שצריך. אז נעשה תעתיק. היום הלכתי לפריידי סושייל, שזה משהו של המחלקה לפסיכולוגיה, שכולם נפגשים באיזה חדר בבניין ומביאים בקבוקי בירה וכל בקבוק עולה דולר וסתם יושבים ושותים בירה. מחלקה משעשעת..
ראיתי מודעה לאיזה יארד סייל שיש מחר איפשהו וחשבתי ללכת. אבל האמת שנראה לי שזה יחסית רחוק, וגם אם אני אמצא שם משהו אני לא ממש אוכל להביא את זה הביתה. אבל נראה, אולי אלך בכל זאת. נגלה עד כמה זה רחוק.. זה באיזור איפה שרובן גר, אבל אולי זה יחסית יותר קרוב לפה.
אולי יהיה מעניין גם אם אני לא אמצא מה לקנות. אני אוהבת מכירות כאלה, שאנשים מוכרים את התכולה של הבית שלהם בגרושים, זה כיף.
ביום ראשון אולי אסע לטורונטו סתם לטייל.
טורונטו כל כך קרובה שברור לי שאני אצטרך להכיר אותה יחסית טוב. לא גרים ליד עיר כזאת גדולה ומגניבה בלי לבקר בה. אז קניתי כרטיסיה של 10 נסיעות לשם. אני אדאג להשתמש בכולן במשך שנתיים. זה סה"כ 5 פעמים לנסוע הלוך חזור.
אה!
והפוסטר שלי הגיע.
איכשהו הוא גם ישב למעלה בגליל שלו לפחות יום שלם בעודי מסתכלת עליו ולא קולטת בכלל מה זה..
עד שפתאום נפל לי האסימון.
לכל הסקרנים, הנה הוא:


לא יודעת, אני ממש מתה עליו. איך שראיתי אותו ידעתי שאני צריכה אותו.
למרות שאולי הייתי בוחרת פוסטר של הופעה אחרת, לאו דווקא של קולדפליי, אבל בכל זאת יש שם את סנו פטרול (שזה איך שמצאתי אותו), ואי אפשר להתעלם מהרלוונטיות שלו עבורי.
נלס הכין יוגורט.. ויצא ממש מגניב. נראה לי מגניב להכין דברים כאלה לבד. אמרתי לו שפעם הבאה שיראה לי איך הוא עושה את זה.. זה טיפה התעסקות וצריך לקנות כמה דברים, אבל זה די מגניב. בינתיים אני אמשיך לקנות דליים של יוגורט בסופר. חבל שבארץ אין דליים.
בשבוע האחרון היה מזג אויר ממש מעולה. מסתבר שהיה פה קיץ לא משהו, וכולם נורא מרוצים מזה. האמת, זה כיף. כי ממש לא חם, פשוט נעים. ככה קיץ צריך להיות.. זה ממש כיף.
וזהו. לא עסוקה יותר מדי. אבל משתדלת להנות מזה עד כמה שאפשר.
המשימה הבאה - לקנות בגד ים.
י
טוב, אולי לא ממש.
עוד שבוע וחצי מתחילים הלימודים. הלימודים של תואר ראשון מתחילים כבר שבוע הבא, כלומר שאני מתחילה לתרגל שבוע הבא. (אם לא תהיה שביתת מתרגלים, כנראה שלא תהיה)
אתמול הייתה לי שוב שיחה עם רובן. היה מעניין. דיברנו על זה שכרגע אין ממש טעם שאשכרה נביא ג'וקים מאיפשהו כי בכל מקרה יקח עוד די הרבה חודשים עד שאני אוכל להתחיל לעשות ניסויים. לא הולך להיות לי המון זמן מיותר. יש מצב שרק בקיץ בכלל אתחיל ממש לעשות ניסויים. אבל נראה.
דיברנו גם על עוד דברים אבל זה בעצם העיקר.
אתמול פגשתי גם את המרצה שמעביר את הקורס שאני מתרגלת. אני חושבת שהוא קוריאני או משהו. נראה לי שזה יהיה קורס מעניין.
הוא נראה לי קצת חרד מזה שאני מתרגלת את הקורס שלו. הוא שאל אותי אם אני בטוחה שאני מתרגלת את הקורס הזה וכו'.. הבנתי שהוא מרצה יחסית חדש ושהוא רגיל שהמתרגלים שלו מכירים את הקורס כבר (לקחו אותו בתואר ראשון או משהו). אבל הוא יחיה. לא נראה לי שזה יהיה בלתי אפשרי, אפילו אם הרקע שלי בנוירוביולוגיה יכול להיות נרחב יותר.
והיום הלכתי ל
ל
וואי, ממש מסובך פה עם העברית והאנגלית. בעיקר מאז שהעברתי את הממשק של הבלוג להיות באנגלית. אבל גם קודם זה ממש לא עבד כמו שצריך. אז נעשה תעתיק. היום הלכתי לפריידי סושייל, שזה משהו של המחלקה לפסיכולוגיה, שכולם נפגשים באיזה חדר בבניין ומביאים בקבוקי בירה וכל בקבוק עולה דולר וסתם יושבים ושותים בירה. מחלקה משעשעת..
ראיתי מודעה לאיזה יארד סייל שיש מחר איפשהו וחשבתי ללכת. אבל האמת שנראה לי שזה יחסית רחוק, וגם אם אני אמצא שם משהו אני לא ממש אוכל להביא את זה הביתה. אבל נראה, אולי אלך בכל זאת. נגלה עד כמה זה רחוק.. זה באיזור איפה שרובן גר, אבל אולי זה יחסית יותר קרוב לפה.
אולי יהיה מעניין גם אם אני לא אמצא מה לקנות. אני אוהבת מכירות כאלה, שאנשים מוכרים את התכולה של הבית שלהם בגרושים, זה כיף.
ביום ראשון אולי אסע לטורונטו סתם לטייל.
טורונטו כל כך קרובה שברור לי שאני אצטרך להכיר אותה יחסית טוב. לא גרים ליד עיר כזאת גדולה ומגניבה בלי לבקר בה. אז קניתי כרטיסיה של 10 נסיעות לשם. אני אדאג להשתמש בכולן במשך שנתיים. זה סה"כ 5 פעמים לנסוע הלוך חזור.
אה!
והפוסטר שלי הגיע.
איכשהו הוא גם ישב למעלה בגליל שלו לפחות יום שלם בעודי מסתכלת עליו ולא קולטת בכלל מה זה..
עד שפתאום נפל לי האסימון.
לכל הסקרנים, הנה הוא:
לא יודעת, אני ממש מתה עליו. איך שראיתי אותו ידעתי שאני צריכה אותו.
למרות שאולי הייתי בוחרת פוסטר של הופעה אחרת, לאו דווקא של קולדפליי, אבל בכל זאת יש שם את סנו פטרול (שזה איך שמצאתי אותו), ואי אפשר להתעלם מהרלוונטיות שלו עבורי.
נלס הכין יוגורט.. ויצא ממש מגניב. נראה לי מגניב להכין דברים כאלה לבד. אמרתי לו שפעם הבאה שיראה לי איך הוא עושה את זה.. זה טיפה התעסקות וצריך לקנות כמה דברים, אבל זה די מגניב. בינתיים אני אמשיך לקנות דליים של יוגורט בסופר. חבל שבארץ אין דליים.
בשבוע האחרון היה מזג אויר ממש מעולה. מסתבר שהיה פה קיץ לא משהו, וכולם נורא מרוצים מזה. האמת, זה כיף. כי ממש לא חם, פשוט נעים. ככה קיץ צריך להיות.. זה ממש כיף.
וזהו. לא עסוקה יותר מדי. אבל משתדלת להנות מזה עד כמה שאפשר.
המשימה הבאה - לקנות בגד ים.
י
איי לייק
ReplyDeleteפוסטר חמוד מאוד
אפילו שזה קולדפליי המעפנים :)
פוסטר חמודי, תתחדשי
ReplyDeleteואגב דליים -
ועוד איך יש דליים!
אבל של יוגורט כבשים או עזים או וואטאוור.
בעבודה יש אחד כזה במקרר שמישהו מביא לפה באופן קבוע.