לא כתבתי פה המון זמן ואני לא יודעת אם מישהו עדיין נכנס לבדוק, אבל למקרה שכן אני אשים גם פה לינק לתמונות חדשות:
http://picasaweb.google.com/falcBayliss/OneMondayInDecember#
סליחה שאני לא כותבת פה יותר. איכשהו, פשוט אין לי מה.
http://picasaweb.google.com/falcBayliss/OneMondayInDecember#
סליחה שאני לא כותבת פה יותר. איכשהו, פשוט אין לי מה.
No comments:
Post a Comment