Dec 29, 2009

One Monday in December

לא כתבתי פה המון זמן ואני לא יודעת אם מישהו עדיין נכנס לבדוק, אבל למקרה שכן אני אשים גם פה לינק לתמונות חדשות:

http://picasaweb.google.com/falcBayliss/OneMondayInDecember#


סליחה שאני לא כותבת פה יותר. איכשהו, פשוט אין לי מה.

No comments:

Post a Comment