Sep 1, 2009

A disquiet follows my soul

אני לא מעדכנת כל כך לאחרונה.

איכשהו איבדתי קצת את הטעם בלכתוב כל דבר שאני עושה.

ג'ק עזבה היום בבוקר ואתמול בלילה כבר הגיע השותף החדש. קוראים לו נלס.
הוא נראה די נחמד. מתחיל תואר שני בהנדסה כימית או משהו. זה מצחיק כמה הם ילדים פה כשהם מתחילים תואר שני.

לא יודעת, כל המירוץ הזה, אני לא מקנאה בהם שהם מתחילים תואר שני בגיל 23-24. מה הלחץ...
לפחות מריפייר ואיקבל יותר מבוגרים ממני, שזה משהו שלא ציפיתי לו. אבל שניהם כבר כמובן מסיימים דוקטורט.
משעשע.

קיבלתי היום צ'קים וכרטיס אשראי. זה משונה.
בכלל, כל הסיפור עם קרדיט קארד ודביט קארד מאוד משונה ומבלבל.
הרעיון שאני צריכה לשלם ידנית כל חודש את החשבון של הכרטיס אשראי.. מוזר. אני מקווה שלא אשכח.
תכל'ס אין באמת צורך להשתמש בו יותר מדי. בחנויות וכאלה אפשר לשלם עם השני.
צ'קים קיבלתי מלא והם הזויים. וגם עלו לי מלא כסף. מעצבן.
ואין להם בצד כזה מקום לרשום לעצמי מה הצ'ק הזה היה. הם לא שמעו על זה פה?
איך אני אדע אח"כ מה שילמתי...
טוב, אני מניחה שאני בכל מקרה אשתמש בהם רק כדי לשלם שכ"ד.
אלוהים יודע מה אני אעשה עם 4 פנקסים שלמים. אבל זה מה יש.

אני והאופניים נהיים חברים טובים. אתמול ושלשום יצאתי לרכיבות ארוכות.
(כמו שראיתם בתמונות)
אין לי תמונות מהרכיבה אתמול, אבל גם זה היה במקום קצת פחות פסטורלי (יחסית).
זה עדיין היה שביל מגניב כזה דרך יער..

אני מחכה שיתחילו כבר הלימודים.
כל מה שאני עושה כל היום זה לקרוא דברים.

יש לי קצת בעיה עם תפיסת הזמן.
אני מרגישה שאני פה המון זמן כבר. אני מרגישה שהיום שהגעתי לפה היה לפני ממש הרבה זמן.
אני מרגישה שפעם אחרונה שהייתי בארץ הייתה לפני חודשים.
זה קצת מוציא אותי מאיזון ההרגשה הזאת.
תחושות שלא תואמות את המציאות.

ואני ממש רוצה שהפוסטר שהזמנתי יגיע.
והיום ניסיתי להזמין את הפוסטר השני שאני רוצה אבל גיליתי שבכל מקום רוצים ממש המון כסף משלוח על זה..
חשבתי שלגור בקנדה יהפוך דברים כאלה לפשוטים יותר.
באמזון בכלל לא רוצים לשלוח לקנדה! זה ממש מוזר...
נראה איך אני אסדר את זה.. מבאס לשלם משלוח כמחיר הקניה..

ואני רוצה מראה.
כשתהיה לי מראה נורמלית ואת שני הפוסטרים, זה כבר ישפר את החדר.
הייתי רוצה לתלות עוד דברים אבל האמת שאין לי מושג מה.
אולי אני צריכה לקחת איזה אחה"צ ופשוט להסתובב לחפש חנויות ולגלות יותר מה יש פה באיזור.
הבעיה שזה סיבובים ארוכים עם האופניים (ברגל זה בכלל יקח שעות) אז אני אצטרך להשקיע בזה די הרבה זמן.
אולי מחר.
י

I just want to let time go.

No comments:

Post a Comment