Nov 7, 2009

I've forgotten how this feels

עוד יום עבר. ומחר אני חוזרת הביתה.
אני מניחה שזה אורך טוב ויהיה גם נחמד לחזור לשגרה.

הבוקר שלי נפתח בניווטים.
כמובן שעל הבוקר מצאתי את הג'קפוט של מלונות בווינדזור. הם אפילו היו על הרחוב שהייתי עליו.. הסתובבתי סביבם חצי ערב. לא נורא, יצא מזה משהו טוב.
בבוקר הייתי צריכה לנווט על פני כל מיני כבישים כדי להגיע לכביש לאורך lake huron שרציתי לנסוע עליו היום. סה"כ היה בסדר, חוץ מעיר קטנה אחת שהלכתי בה לאיבוד כי הכביש עשה בה דברים מוזרים ולא היה שילוט.
בסוף נכנסתי ל-7/11 כדי לראות אם יש להם מפה של העיר, אבל דאגתי לקחת את המפה שלי איתי, וכמובן שברגע שנכנסתי עם המפה ישר קפץ עלי מישהו ושאל אותי אם אני צריכה עזרה והסביר לי איך להגיע לכביש שרציתי. :)
זה קצת יותר נוח מסתם להכנס לחנות ולשאול אנשים.
חוץ מזה הלך חלק עם פסקול של כריסמס. מתישהו אתמול בלילה נפלתי על "תחנת הכריסמס של דטרויט" או משהו כזה, ושמעתי שירי כריסמס כל הבוקר.

ושוב הרבה ישובים קטנים, אדמות חקלאיות, הרבה טחנות רוח.
היום גם ראיתי די הרבה סוסים.

חשבתי שאגיע היום לברוס פנינסולה, אבל הנסיעה בבוקר לקחה יותר זמן משחשבתי, וביליתי קצת זמן בשתי עיירות קטנות ומאוד ציוריות על החוף של lake huron. אז בסוף אני ישנה ממש בכניסה לפנינסולה, ואסע לשם מחר בבוקר.

אני ישנה במקום שנקרא Owen Sound. אני מתה על עיירות עם שמות מיוחדים. נראה שזו עיירה די חמודה, אבל הסתובבתי פה רק בחושך. יש נהר ויש אורות כריסמס. אעשה סיבוב שוב מחר בבוקר, אבל בטח הכל יהיה סגור. במיוחד מוקדם בבוקר, שזה מתי שאעבור שם שוב..
גם היום היה לי קצת קטע עם המלון. אחרי שראיתי יחסית די הרבה מלונות בדרך, הגעתי לפה ופתאום שוב לא היה כלום. בסוף ראיתי משהו אחד, נכנסתי, והם רצו 115 דולר ללילה. לא רצוי.
בסוף חזרתי לכניסה ומצאתי שם משהו אחר ב-60 ללילה. :)
זה מלון קצת פחות טוב מאתמול. והחיבור לאינטרנט פה ממש לא יציב. הוא כל הזמן מתנתק ולא רוצה להתחבר חזרה ואז צריך לעשות 3 פעמים ריסטרט למחשב כדי שיסכים להתחבר שוב. אבל 60 דולר ללילה בייבי. :)

צילמתי היום המון.

כדאי שאעלה את זה לפני שידפק החיבור.

1 comment:

  1. פעם הבאה תשכרי ג'י. פי. אס!

    ReplyDelete