עוד עדכון שבועי.
עדכון שבועי זה קצת יותר שפוי מעדכון יומי, לא?
גם זה יהפוך להיות מיותר בטח ברגע שהשגרה תהיה אפילו יותר שגרתית.
אז השבוע התחילו הלימודים. שזה אומר בעצם שני קורסים שאני צריכה לקחת.
קורס בסטטיסטיקה (פלוס מעבדה) וקורס שנקרא contemporary problems, ויקרא מעתה CP (ממש רוצה לשים פה נקודה אבל הוא מתעקש לא לשים אותה במקום הנכון. אז הנה, עכשיו לא תהיה לו ברירה).
CP זה קורס שמורכב מ-6 חלקים, כל אחד 4 שבועות שמעביר מרצה אחר בנושא אחר. בשילוב עם מאמרים, מצגות של התלמידים ועבודות כתובות אנחנו אמורים ללמוד קצת על כל נושא שכזה.
שניהם בסדר בינתיים. נחיה ונראה.
מה עוד היה השבוע?
הייתי בבריכה כמה פעמים והיה ממש כיף. צריך לקום מאוד מוקדם בשביל זה, אז נראה כמה זמן אצליח להתמיד. לפחות כל עוד לא יורד גשם/ממש ממש קר זה לא צריך להיות מאוד בעייתי. אבל אני מניחה שאחד מהדברים האלה או שניהם יתחיל לקרות יותר ויותר.
כבר בשבוע האחרון היה יותר קר משמעותית, במיוחד בלילות שכבר נהיה קר ברמות של לילות בירושלים באמצע החורף. ורק ספטמבר...
השבוע כנראה אנסה מתישהו לתפוס שני אוטובוסים ולנסוע לוולמרט ולנסות להצטייד קצת לחורף.
מה עוד היה השבוע מעניין..
כנראה שלא יותר מדי.
אתמול בערב הייתי במסיבה בבית של כמה אנשים משנה מעלי. הם פשוט שלחו מייל והזמינו את כל המחלקה. החלטתי ללכת כי למרות הקושי שבאירועים חברתיים שכאלה, צריך לנצל הזדמנויות להכיר אנשים. וגם שבוע הבא יש מסיבה יותר רשמית של כל המחלקה לפתיחת השנה שאליה אני כנראה לא אגיע.
אז בקיצור, המסיבה הייתה חוויה מעניינת בעיקר בגלל איך שהגעתי לשם. בעצם החלטתי ללכת ברגל לאנשהו ולקחת משם אוטובוס. רק שבערך שעה לפני שהתכוונתי לצאת פתאום גיליתי שהאוטובוס עובר רק פעם בשעה וזה ממש מעיק, כי אין לי דרך לדעת אם פספסתי אותו או מה.
ואז החלטתי שאסע באופניים, למרות שלא ממש ידעתי איפה זה וכמה זה רחוק ומה יש בדרך. והיה כבר חושך וקר.
קיוויתי שאני לא נוגסת ביותר משאני יכולה ללעוס עם ההרפתקה הזאת.
את האמת, היו רגעים שהיה קצת קריפי, וגם אין לי אור, אז נסעתי על המדרכות כל הזמן. אבל בסוף הגעתי תוך איזה רבע שעה או 20 דקות. הרבה יותר מהר משחשבתי, ובכלל לא היה נורא.
בגלל שלקח לי פחות זמן משחשבתי זה יצר מצב awkward לגמרי שכמעט לא היו שם אנשים עדיין, ובכלל לא הכרתי את האנשים שגרים בבית הזה.. זה היה הזוי. אבל לא נורא. אחרי זה הגיעו גם אנשים שאני מכירה.
והיה סה"כ מאוד נחמד.
למרות שכמובן שלא הצלחתי לא לשתות למרות שידעתי שאני צריכה לחזור באופניים, ושוב יצא שחזרתי די שיכורה. אבל הקפדתי לא לצאת משם מאוחר מדי. לפחות זה.
והיום נסעתי לטיול עם ה-outdoor club לראות מפלים ברחבי המילטון. היה ממש כיף.
נסענו בסקול באס צהוב ממפל למפל, עצרנו לאכול צהריים באיזה מקום על שפת לייק אונטריו והיה ממש יפה.
ופגשתי אנשים ממש נחמדים והחלטנו שכולנו נצא גם לטיול שיש בסופ"ש הבא, שבכל מקרה די רציתי לצאת אליו. זה טיול של יומיים וחצי לפארק שנקרא Algonquin park בצפון אונטריו ואמור להיות ממש יפה.
לאנשים שפגשתי קוראים שרה, סטיב וזאק (זאק אחר, כן).
שרה ממקסיקו, עושה תואר ראשון שני במספר במחלקה שלי. היא בת 30 ועושה תואר ראשון. בהחלט יוצא דופן בנוף של צפון אמריקה.
סטיב וזאק שניהם גם בתואר ראשון. כנראה הרבה יותר צעירים ממני אבל לא שאלתי. אבל הם נחמדים.
במהלך הטיול קרו שני דברים מעצבנים ומבאסים. איבדתי את המשקפי שמש שלי ונגמרו לי הבטריות במצלמה באמצע הטיול כשבבית יש לי מלא ספייר אבל שכחתי לקחת.
אבל אמרתי לעצמי שאין מצב שאני מתבאסת כי זה סתם שטויות ובאמת לקחתי את זה בקלות והמשכתי הלאה.
ואז פתאום מצאתי בטריות זרוקות בתיק שגם היו ריקות אבל נתנו לי עוד כמה תמונות עד שהן נגמרו.
ואז מצאתי את המשקפי שמש על הרצפה באוטובוס!!
אני מנכסת לפחות חצי מזה לכוחה של מחשבה חיובית. :)
ואיקבל חזר אתמול במפתיע. חשבתי שהוא חוזר היום. ישבתי בסלון עם המחשב ופתאום הוא פשוט הגיע.
אבל עכשיו נלס לא פה עד יום שלישי בערב אז אנחנו עדיין רק שניים.
וזה כל מה שיש לי לספר כרגע, נראה לי.
אה, אני יכולה לספר שביום רביעי היה לנו אירוע גבינות ויין של המחלקה שבו הציגו את כל הסטודנטים החדשים. כל אחד היה צריך לעמוד על כסא והמנחה שלו (או מישהו מטעמו) הציג אותו.
רובן לא היה אז זאק הציג אותי. הוא אמר בין היתר שאני אוהבת סוסים, אז אחרי זה ניגשו אלי כל מיני אנשים ודיברו איתי על זה. היה משעשע.
אה, ואתמול יצאתי לרכיבה על האופניים באחד השבילים וראיתי מלא אנשים רוכבים על סוסים ממש יפים. היה איזה אירוע כזה שמלא אנשים יצאו לטייל ביחד וכולם התאספו. היה ממש מגניב. ראיתי סוסים מאוד יפים.
איזה חוסר כרונולוגיה.
ואם כבר מדברים. רשימה של חיות לא רגילות שראיתי פה בינתיים:
1. סנאים
2. צ'יפמנקס
3. שני איילים ממש ממש קרובים אלי איזה יום ליד שביל אופניים כלשהו.
4. רקון בחצר של השכנים
5. ארנבון (או ארנבת?) חוצה את השביל ממש לפני.
וחוץ מזה...
כל מיני דברים על הפרק.
שיתבהרו בקרוב.
תמונות מהיום
תסלחו לי שהן לא משהו הפעם. אני מצלמת יותר טוב כשאני לבד. :)
עדכון שבועי זה קצת יותר שפוי מעדכון יומי, לא?
גם זה יהפוך להיות מיותר בטח ברגע שהשגרה תהיה אפילו יותר שגרתית.
אז השבוע התחילו הלימודים. שזה אומר בעצם שני קורסים שאני צריכה לקחת.
קורס בסטטיסטיקה (פלוס מעבדה) וקורס שנקרא contemporary problems, ויקרא מעתה CP (ממש רוצה לשים פה נקודה אבל הוא מתעקש לא לשים אותה במקום הנכון. אז הנה, עכשיו לא תהיה לו ברירה).
CP זה קורס שמורכב מ-6 חלקים, כל אחד 4 שבועות שמעביר מרצה אחר בנושא אחר. בשילוב עם מאמרים, מצגות של התלמידים ועבודות כתובות אנחנו אמורים ללמוד קצת על כל נושא שכזה.
שניהם בסדר בינתיים. נחיה ונראה.
מה עוד היה השבוע?
הייתי בבריכה כמה פעמים והיה ממש כיף. צריך לקום מאוד מוקדם בשביל זה, אז נראה כמה זמן אצליח להתמיד. לפחות כל עוד לא יורד גשם/ממש ממש קר זה לא צריך להיות מאוד בעייתי. אבל אני מניחה שאחד מהדברים האלה או שניהם יתחיל לקרות יותר ויותר.
כבר בשבוע האחרון היה יותר קר משמעותית, במיוחד בלילות שכבר נהיה קר ברמות של לילות בירושלים באמצע החורף. ורק ספטמבר...
השבוע כנראה אנסה מתישהו לתפוס שני אוטובוסים ולנסוע לוולמרט ולנסות להצטייד קצת לחורף.
מה עוד היה השבוע מעניין..
כנראה שלא יותר מדי.
אתמול בערב הייתי במסיבה בבית של כמה אנשים משנה מעלי. הם פשוט שלחו מייל והזמינו את כל המחלקה. החלטתי ללכת כי למרות הקושי שבאירועים חברתיים שכאלה, צריך לנצל הזדמנויות להכיר אנשים. וגם שבוע הבא יש מסיבה יותר רשמית של כל המחלקה לפתיחת השנה שאליה אני כנראה לא אגיע.
אז בקיצור, המסיבה הייתה חוויה מעניינת בעיקר בגלל איך שהגעתי לשם. בעצם החלטתי ללכת ברגל לאנשהו ולקחת משם אוטובוס. רק שבערך שעה לפני שהתכוונתי לצאת פתאום גיליתי שהאוטובוס עובר רק פעם בשעה וזה ממש מעיק, כי אין לי דרך לדעת אם פספסתי אותו או מה.
ואז החלטתי שאסע באופניים, למרות שלא ממש ידעתי איפה זה וכמה זה רחוק ומה יש בדרך. והיה כבר חושך וקר.
קיוויתי שאני לא נוגסת ביותר משאני יכולה ללעוס עם ההרפתקה הזאת.
את האמת, היו רגעים שהיה קצת קריפי, וגם אין לי אור, אז נסעתי על המדרכות כל הזמן. אבל בסוף הגעתי תוך איזה רבע שעה או 20 דקות. הרבה יותר מהר משחשבתי, ובכלל לא היה נורא.
בגלל שלקח לי פחות זמן משחשבתי זה יצר מצב awkward לגמרי שכמעט לא היו שם אנשים עדיין, ובכלל לא הכרתי את האנשים שגרים בבית הזה.. זה היה הזוי. אבל לא נורא. אחרי זה הגיעו גם אנשים שאני מכירה.
והיה סה"כ מאוד נחמד.
למרות שכמובן שלא הצלחתי לא לשתות למרות שידעתי שאני צריכה לחזור באופניים, ושוב יצא שחזרתי די שיכורה. אבל הקפדתי לא לצאת משם מאוחר מדי. לפחות זה.
והיום נסעתי לטיול עם ה-outdoor club לראות מפלים ברחבי המילטון. היה ממש כיף.
נסענו בסקול באס צהוב ממפל למפל, עצרנו לאכול צהריים באיזה מקום על שפת לייק אונטריו והיה ממש יפה.
ופגשתי אנשים ממש נחמדים והחלטנו שכולנו נצא גם לטיול שיש בסופ"ש הבא, שבכל מקרה די רציתי לצאת אליו. זה טיול של יומיים וחצי לפארק שנקרא Algonquin park בצפון אונטריו ואמור להיות ממש יפה.
לאנשים שפגשתי קוראים שרה, סטיב וזאק (זאק אחר, כן).
שרה ממקסיקו, עושה תואר ראשון שני במספר במחלקה שלי. היא בת 30 ועושה תואר ראשון. בהחלט יוצא דופן בנוף של צפון אמריקה.
סטיב וזאק שניהם גם בתואר ראשון. כנראה הרבה יותר צעירים ממני אבל לא שאלתי. אבל הם נחמדים.
במהלך הטיול קרו שני דברים מעצבנים ומבאסים. איבדתי את המשקפי שמש שלי ונגמרו לי הבטריות במצלמה באמצע הטיול כשבבית יש לי מלא ספייר אבל שכחתי לקחת.
אבל אמרתי לעצמי שאין מצב שאני מתבאסת כי זה סתם שטויות ובאמת לקחתי את זה בקלות והמשכתי הלאה.
ואז פתאום מצאתי בטריות זרוקות בתיק שגם היו ריקות אבל נתנו לי עוד כמה תמונות עד שהן נגמרו.
ואז מצאתי את המשקפי שמש על הרצפה באוטובוס!!
אני מנכסת לפחות חצי מזה לכוחה של מחשבה חיובית. :)
ואיקבל חזר אתמול במפתיע. חשבתי שהוא חוזר היום. ישבתי בסלון עם המחשב ופתאום הוא פשוט הגיע.
אבל עכשיו נלס לא פה עד יום שלישי בערב אז אנחנו עדיין רק שניים.
וזה כל מה שיש לי לספר כרגע, נראה לי.
אה, אני יכולה לספר שביום רביעי היה לנו אירוע גבינות ויין של המחלקה שבו הציגו את כל הסטודנטים החדשים. כל אחד היה צריך לעמוד על כסא והמנחה שלו (או מישהו מטעמו) הציג אותו.
רובן לא היה אז זאק הציג אותי. הוא אמר בין היתר שאני אוהבת סוסים, אז אחרי זה ניגשו אלי כל מיני אנשים ודיברו איתי על זה. היה משעשע.
אה, ואתמול יצאתי לרכיבה על האופניים באחד השבילים וראיתי מלא אנשים רוכבים על סוסים ממש יפים. היה איזה אירוע כזה שמלא אנשים יצאו לטייל ביחד וכולם התאספו. היה ממש מגניב. ראיתי סוסים מאוד יפים.
איזה חוסר כרונולוגיה.
ואם כבר מדברים. רשימה של חיות לא רגילות שראיתי פה בינתיים:
1. סנאים
2. צ'יפמנקס
3. שני איילים ממש ממש קרובים אלי איזה יום ליד שביל אופניים כלשהו.
4. רקון בחצר של השכנים
5. ארנבון (או ארנבת?) חוצה את השביל ממש לפני.
וחוץ מזה...
כל מיני דברים על הפרק.
שיתבהרו בקרוב.
תמונות מהיום
תסלחו לי שהן לא משהו הפעם. אני מצלמת יותר טוב כשאני לבד. :)
תמונות מקסימות!
ReplyDeleteתעשי חיים,
מקווה שתצליחי לצלם רקונים!
רקון!!!!!
ReplyDelete