כל מיני פיסות מידע חדשות שמרחפות להן בחיים שלי.
אתמול היה לי מבחן בפעם הראשונה מזה... מעל 3 שנים!
תחשבו שאני פסיכית, אבל נראה לי שהיה בי חלק שהתגעגע לזה. ממש לא לחלק של ללמוד ולהיות לפני המבחן, אבל במבחן עצמו יש משהו בשפיכה של המידע על הנייר ובהרגשה שיודעים לענות על כל השאלות.. אני מניחה שזה רק אם באמת יודעים לענות על כל השאלות. :)
בקיצור, היה לא רע. נראה מה יצא מזה. כמו בכיתה א' זה בטח יהיה ציונים באותיות.. מה שאני מוצאת משעשע באוניברסיטה, שלא לדבר על תואר שני..
עוד חדשות מעניינות - אפשר להגיד להתראות לג'וקים ושלום לארבה!
נראה שאני משנה את נושא המחקר שלי. כלומר, הנושא ישאר אותו הדבר, המודל השתנה. זה די משמח אותי, אני חייבת להגיד. התרגלתי לגמרי לרעיון שאעבוד עם ג'וקים ואפילו למדתי להכיר אותם בתור חיות די מרתקות (לא, לא את הדוחים שמסתובבים בבית שלי בארץ, אותם אני עדיין שונאת). אבל הארבה יותר מעניינים אותי, הם יותר חמודים, וגם יש לנו אותם כבר במעבדה ורובן ואשתו יודעים להתעסק איתם. זה בהחלט הופך את כל העניין להרבה יותר קל.
והנה עוד חדשות, בלעדי לקוראי בלוג זה, רק היום:
נתראה בדצמבר. :)
אתמול היה לי מבחן בפעם הראשונה מזה... מעל 3 שנים!
תחשבו שאני פסיכית, אבל נראה לי שהיה בי חלק שהתגעגע לזה. ממש לא לחלק של ללמוד ולהיות לפני המבחן, אבל במבחן עצמו יש משהו בשפיכה של המידע על הנייר ובהרגשה שיודעים לענות על כל השאלות.. אני מניחה שזה רק אם באמת יודעים לענות על כל השאלות. :)
בקיצור, היה לא רע. נראה מה יצא מזה. כמו בכיתה א' זה בטח יהיה ציונים באותיות.. מה שאני מוצאת משעשע באוניברסיטה, שלא לדבר על תואר שני..
עוד חדשות מעניינות - אפשר להגיד להתראות לג'וקים ושלום לארבה!
נראה שאני משנה את נושא המחקר שלי. כלומר, הנושא ישאר אותו הדבר, המודל השתנה. זה די משמח אותי, אני חייבת להגיד. התרגלתי לגמרי לרעיון שאעבוד עם ג'וקים ואפילו למדתי להכיר אותם בתור חיות די מרתקות (לא, לא את הדוחים שמסתובבים בבית שלי בארץ, אותם אני עדיין שונאת). אבל הארבה יותר מעניינים אותי, הם יותר חמודים, וגם יש לנו אותם כבר במעבדה ורובן ואשתו יודעים להתעסק איתם. זה בהחלט הופך את כל העניין להרבה יותר קל.
והנה עוד חדשות, בלעדי לקוראי בלוג זה, רק היום:
נתראה בדצמבר. :)
אההההההההההההההה דצמבר!!!!!!!
ReplyDeleteהידד!!!!!!!!
חוצמזה - אי ממש בעד הארבה.. יש לזה נופך תנ"כי מדליק, והם באמת מעט יותר סימפטיים (חוץ מהפרט השולי שהם יכולים לחסל לעיירה שלמה את מקור המחייה שלה ועוד דברים ארכאיים שכאלה)
אני סקרנית לגביהם, במיוחד אחרי שסיפרת לי על ה"טירוף" שלהם שגורם להם "להתארבות"
מחכה לראותך יקירה!!
NO MORE JOOKIM, NO MORE BLOODSHED
ReplyDeleteיאללה בואי לבקר כבר,
ואל תשכחי להביא איתך כמה חבילות במבה :))))
עוגה עוגה!!
ReplyDeleteבדיוק ליומולדת שלי....
איזה כיףף...