Oct 12, 2009

Amputations

עוד שבוע עבר. ואפילו קצת יותר.

היום היה חג ההודיה (הקנדי), ולא אכלתי תרנגול הודו.
ביום שבת עשינו ארוחה (בלי הודו), כנראה לכבוד החג, ואולי לא. אבל היה טעים.
נלס הכין עוגת גזר במילוי גבינה. לא יודעת איך לא חשבתי על זה אף פעם.. זה היה פשוט מעולה.

עבדתי הרבה על הצעת המחקר שלי בסופ"ש.
סוף סוף קצת צ'אנס לקרוא חומר שמעניין אותי.
מישהו היה צריך להגיד לי שבתואר שני אין בכלל זמן להתעסק בנושא שאשכרה באתי להתעסק בו.
לפחות בהתחלה. אני מניחה שזה יצא לי מכל החורים באיזשהו שלב..

האמת שממש אין לי שום דבר מעניין לספר.

ביום חמישי הלכנו רוב הכיתה לאכול במסעדה הודית והיה מאוד טעים. חשבתי שאני לא מתה על אוכל הודי, אבל היה מעולה. רק הקינוח שנתנו לנו (כחלק מהארוחה) היה די סתם. כדור סוכר שוחה בסוכר.

אני מרגישה שקורים לי הרבה דברים, ועדיין אין לי שום דבר מעניין לספר.
אבל אני שומרת על הגחלת פה (איזה גחלת? מישהו קורא בכלל?) כדי שכשיהיו דברים מעניינים עוד יהיו אנשים שיקראו פה כדי להתעדכן בהם בלי שאצטרך לספר לכל אחד בנפרד.

טוב, גם לספר דברים משעממים לא יעזור למטרה הזאת.


נשימה עמוקה - צוללים.

2 comments:

  1. גחלת!

    וחוצמזה אנחנו (או יותר נכון אני) מאד נהנית מהדברים היומיומיים.. פשוט קוראת בגושים.

    חיבוק

    ReplyDelete
  2. דווקא כן קוראים, אבל בדיליי.

    ReplyDelete